Як змінити постачальника електроенергії?

З 2019 року український ринок електричної енергії працює за Європейською моделлю. Тобто, якщо споживача не влаштовує ціна або ж якість обслуговування він має можливість змінити постачальника електроенергії. Для цього варто лише ознайомитися із пропозиціями різних провайдерів і обрати для себе найоптимальніший варіант

Це не складний процес, проте у ньому варто розібратися.

Отож, перед тим як змінити постачальника, насамперед потрібно заздалегідь його про це попередити. Терміни для попередження можуть бути різними: від 21 до 30 днів. Щоб не попасти у неприємну ситуацію, найкраще перевірити їх у раніше заключеному договорі, адже прострочка може загрожувати штрафними санкціями.

Якщо дані формальності залагоджені, споживач переходить до співпраці з новим постачальником і для цього оформляє заяву-приєднання.

Для оформлення відповідного повідомлення споживач вказує такі данні:

  • прізвище, ім’я та по батькові;
  • витяг з ЄДР або копія виписки (для юридичних осіб та ФОПів);
  • копія довідки про ідентифікаційний код (для фізичних осіб);
  • паспортні дані;
  • електронну та поштову адресу;
  • діючий номер телефону;
  • ЕІС-код точки обліку електроенергії, яка закріплена за об’єктом споживача;
  • найменування чинного електропостачальника.

Обов’язковою є згода на обробку персональних даних.

 Якщо ж постачальник вважає ці дані неповними, то він зобов’язаний повідомити про це споживача, щоб той у свою чергу мав можливість надати більш повну інформацію.

Після, цього у період трьох робочих днів електропостачальник відправляє запит про зміну вашим підприємством постачальника. Для цього повідомляється запланована дата зняття контрольних показників та формуються обсяги споживання за точкою обліку.

До того ж не варто забувати, що має бути погашений борг за надані послуги попереднім постачальником.

Після усіх перевірок споживач укладає договір з новим постачальником. Перед цим кроком варто ще раз обговорити та погодити ціну, усі її складові, терміни оплати, а також штрафні санкції. Пам’ятайте, ціна повинна бути ринково обґрунтованою і вам зрозумілою.

Юридичні особи мають чітко проговорити можливість відхилень від раніше заявлених показників та строки, у які потрібно подати повідомлення щодо їх коригування.

У зміні постачальника підприємство може відмовити лише з об’єктивних причин:

  • відсутні технічні можливості;
  • якщо до початку зміни, поточним постачальником було уже припинено поставку електроенергії;
  • відсутність договору про надання послуг з розподілу електроенергії.

У випадку неможливості змінити постачальника, підприємство продовж одного дня має надіслати повідомлення споживачу обґрунтувавши відмову та надавши відповідні рекомендації

Контакти

м. Миколаїв, вул. Чкалова 30А

pivden.ez@gmail.com

(068)745-08-03

Ваше звернення відправлено. Дякуємо!