Як змінити постачальника електроенергії?

Зміна постачальника електроенергії

З 2019 року український ринок електричної енергії працює за Європейською моделлю. Тобто, якщо споживача не влаштовує ціна або ж якість обслуговування він має можливість змінити постачальника електроенергії. Для цього варто лише ознайомитися із пропозиціями різних постачальників і обрати для себе найоптимальніший варіант

Це не складний процес, проте у ньому варто розібратися.

Отож, перед тим як змінити постачальника, насамперед потрібно заздалегідь його про це попередити. Терміни для попередження можуть бути різними: від 21 до 30 днів. Щоб не попасти у неприємну ситуацію, найкраще перевірити їх у раніше заключеному договорі, адже прострочка може загрожувати штрафними санкціями.

Якщо дані формальності залагоджені, споживач переходить до співпраці з новим постачальником і для цього оформляє заяву-приєднання.

Для оформлення відповідного повідомлення споживач вказує такі данні:

  • прізвище, ім’я та по батькові;
  • витяг з ЄДР або копія виписки (для юридичних осіб та ФОПів);
  • копія довідки про ідентифікаційний код (для фізичних осіб);
  • паспортні дані;
  • електронну та поштову адресу;
  • діючий номер телефону;
  • ЕІС-код точки обліку електроенергії, яка закріплена за об’єктом споживача;
  • найменування чинного електропостачальника.

Обов’язковою є згода на обробку персональних даних.

 Якщо ж постачальник вважає ці дані неповними, то він зобов’язаний повідомити про це споживача, щоб той у свою чергу мав можливість надати більш повну інформацію.

Після, цього у період трьох робочих днів електропостачальник відправляє запит про зміну вашим підприємством постачальника. Для цього повідомляється запланована дата зняття контрольних показників та формуються обсяги споживання за точкою обліку.

До того ж не варто забувати, що має бути погашений борг за надані послуги попереднім постачальником.

Після усіх перевірок споживач укладає договір з новим постачальником. Перед цим кроком варто ще раз обговорити та погодити ціну, усі її складові, терміни оплати, а також штрафні санкції. Пам’ятайте, ціна повинна бути ринково обґрунтованою і вам зрозумілою.

Юридичні особи мають чітко проговорити можливість відхилень від раніше заявлених показників та строки, у які потрібно подати повідомлення щодо їх коригування.

У зміні постачальника підприємство може відмовити лише з об’єктивних причин:

  • відсутні технічні можливості;
  • якщо до початку зміни, поточним постачальником було уже припинено поставку електроенергії;
  • відсутність договору про надання послуг з розподілу електроенергії.

У випадку неможливості змінити постачальника, підприємство продовж одного дня має надіслати повідомлення споживачу обґрунтувавши відмову та надавши відповідні рекомендації

ПІВДЕНЬ ЕНЕРГО ЗБУТ пропонує Вам вигідну співпрацю та якісне надання послуг постачання електроенргіїї. Для консультації щодо підписання договору на постачання, просимо дзвонити за телефоном контакт-центру: (067) 678-35-61.

Контакти

м. Миколаїв, вул. Чкалова 30А

pivden.ez@gmail.com

(068)745-08-03

Ваше звернення відправлено. Дякуємо!